پرده هوا

پرده هوا- دوش هوا- اتاق تمیز- شرکت فرازکاویان

پرده هوا

پرده هوا- دوش هوا- اتاق تمیز- شرکت فرازکاویان

شرکت فرازکاویان ، اولین و تنها تولید کننده پرده هوا

شرکت فرازکاویان ، اولین و تنها تولید کننده پرده هوای دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع ایران است که در حال حاضر نظر به ارتقاء کیفیت و همزمان با سالگرد تاسیس شرکت ، با هدف بالا بردن سطح رضایت مشتری ، گارانتی محصولات تکفاز را از یک سال به دو سال افزایش داده است.سرلوحه کار ما، تولید محصولاتی است که ضمن رعایت موازین و استانداردهای فنی و بین المللی،بازتاب دقیقی از خواسته مشتریان باشد. 

بک لینک :

پاکسازی محیط به وسیله پرده هوا

پاکسازی محیط به وسیله پرده هوا :
 دستگاه پرده هوا دستگاهی می باشد که در بیشتر مواقع نصب آن در بالای درب صورت می گیرد. این دستگاه پرده هوا از طریق دمیدن هوا با سرعت بسیار بالا در مواقعی که درب باز می باشد برای اینکه دو فضا را از یکدیگر جداکنند و از ورود حشرات و گرد و غبار و آلاینده هایی که در هوای محیط قرار دارند جلوگیری کنند تا وارد محیط نشوند، استفاده می شود. پرده هوا، عملکرد اصلی آن ایجاد یک پرده نامرئی در بالای درب های ورودی که از هوای فشرده ایجاد می شود است که در ساختمان ها، تاسیسات، سردخانه ها، بیمارستان ها، کارخانه ها و مجتمع ها مورد استفاده می باشد تا علاوه بر اینکه از وزود گرد وغبار و حشرات جلوگیری می کند از اتلاف انرژی هم خودداری کند.
درب ها مانع ورود گرد و غبار و حشرات به داخل محیط می شوند ولی در زمانیکه درب ها باز شوند، دیگر درب ها مانع ورود نخواهند شد. در مکان هایی که رفت و آمد بسیار صورت می گیرد به دلیل آنکه درب ها به طور مداوم در حال باز و بسته شدن هستند، درب ها را باز نگه می دارند که این امر موجب مسائلی مانند ورود گرد و غبار و آلودگی، حشرات، دود و به هدر رفتن انرژی خواهد شد. مخصوصا که در حال حاضر برای خنک کردن هوای داخل یک ساختمان یا فروشگاه، هزینه های بسیار زیادی را در بر می گیرد. در گذشته برای اینکه این مشکل رفع شود از دستگاه های حشره کش و یا نصب پلاستیک جلوی درب ورودی و یا پرده های توری استفاده می کردند که با این شیوه ها سعی بر کاهش دادن آن مشکلات داشتند، اما به دلیل ضعف های مجود در این روش ها، کارایی لازم را در عمل نداشتند. دستگاه پرده هوا در بالای درب های ورودی نصب می شود که لایه ای فشرده از هوا را ایجاد می کند که همانند پرده هایی که نامرئی می باشند محیط خارج و داخل را از یکدیگر جدا می کند. در مکان هایی که تردد کم تر است می توان پرده هوا را طوری تنظیم کرد که با ابز شدن درب ها پرده ها روشن و بعد ا بسته شدن درب ها پرده هوا خاموش شود. امروزه از دستگاه پرده هوا با توجه به پیشرفت تکنولوژی آن و عملکرد های متنوع پرده هوا در صنعت به عنوان آخرین راه حل برای نظارت موارد گفته شده توصیه می شود.

بک لینک :